Nog 3 dagen .... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen .... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen ....

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

30 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal.
Nog even een kort verslag voor we vertrekken. Vanavond hebben we voor vrienden een afscheidsfeestje in Grun. Vervolgens gaan we weer naar Harkema waar we met de familie oud en nieuw vieren. Maandag gaan we met de trein naar den Haag waar we josé zijn moeder nog even gaan bezoeken. We blijven daar een nachtje slapen. Samen met haar en een vriend van haar worden we dinsdag om 6 uur naar schiphol gebracht. prrrrttttt!! En dan gaat het echt beginnen. Het begint nu te kriebelen hoor. We hebben echt heel veel zin om nu echt weg te gaan want het heen en weer vliegen tussen Groningen, werk en Harkema begint nu wel te vervelen. En ook het leven uit dozen en al je spullen niet meer kunnen vinden moet afgelopen zijn. Tas op de rug en gaan met die banaan!!!

• 30 December 2011 - 12:15

Afke:

Wij wensen jullie een hele goede reis toe! Hartstikke leuk dat je gisteren langs bent geweest en ook tige tank voor de leuke cadeautjes!!!!! Geniet lekker samen van deze geweldige reis!!!

• 30 December 2011 - 20:47

Jouk :

Aftellen geblazuuuuh!!!
    Jaah, nu gaat het dan echt gebeuren...
    Zullen zaynzoony en ik zondag nog even 'gedag zeggen?'
    Nog een gezellige avond!

• 01 Januari 2012 - 10:41

Theun En Anja:

Leave Gosse en Tineke,

No is it hast safier! Wy winskje jimme in hiele goede reis ta. Doch foarsichtich en tink oan jimsels. Dikke xxxx.

• 02 Januari 2012 - 11:08

Rianne:

Laiverds,

Heeeeeeeel veel plezier en geniet met volle teugen!! Ik ga jullie volgen!
    x Rianne