chuchito en Guatemala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu chuchito en Guatemala - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu

chuchito en Guatemala

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 Januari 2012 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal!}
We zijn geland....woehoeeee!!!
Het was een hele lange vlucht. We zijn uiteindelijk 24 uren onderweg geweest. Prima vlucht gehad, goed gegeten en lekker gechilled. We zijn opgehaald door een collega van Diego. (Diego is de de neef van de moeder van josé) We kwamen half 12 lokale tijd aan bij het huis van hem. Daar zijn we gelijk op bed gegaan. Heerlijk uitgerust stonden we vanochtend op. Natuurlijk net als in Suriname gelijk wakker door een ijskoude douche want warm water is ook hier niet aanwezig. De huishoudster was al aan het schoonmaken en heeft voor ons een desayuno ´ontbijt´ gemaakt. Een heerlijk omeletje met ham en kaas en een chuchito. Iets typisch uit Guatemala. We hebben net even rondgewandeld hier. Na het middageten worden we opgehaald door een andere collega van Diego. Die brengt ons naar een lokale markt. Om 5 uur worden we dan weer naar huis gebracht. Als we weer thuis komen is Diego als het goed is weer thuis van zijn vakantie en kunnen we hem en zijn gezin ontmoeten.

Nou zo weten jullie dat we veilig en wel zijn aangekomen. Onze reis in nu ECHT begonnen.
Liefs van ons

• 04 Januari 2012 - 17:13

Afke:

Wat fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen! Nu is jullie reis eindelijk begonnen.... geniet ervan en heel veel plezier!

Liefs uit Drachten.

• 04 Januari 2012 - 17:14

Rob, Ot En Marly:

Joooo wat goed dat jullie er zijn! Heerlijk zo'n ontbijtmaker! jullie worden ondergedompeld in luxe hoor ik! Heel veel plezier met Diego and family, ciao!

• 04 Januari 2012 - 17:40

Maris:

Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Ik ben jaloers hoor als ik je zo zie staan met dat prachtige uitzicht vanaf jullie verblijfplaats. Doe voorzichtig, maar veel plezier. Leuk dat je een reisverslag maakt!!!

• 04 Januari 2012 - 17:42

Mem:

Nou mooi dat jullie er zijn en zo te horen worden jullie daar op je wenken bedient heerlijk zeg. Geniet maar lekker daar met z'n tweeen .Gr van ons hier uit Harkema

• 04 Januari 2012 - 17:53

Aukje:

Heel fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!! :) Geniet ervannn!!
    XX

• 04 Januari 2012 - 19:09

Sanne En Irma:

Super leuk om van jullie te horen, ziet er goed uit daar hoor! Lekker weer ook zien we wel, hier stormt het!! Lekker genieten daar en maar gauw weer wat schrijven! xx Irm en San

• 04 Januari 2012 - 19:32

Jouk En Beppe :

Alarmfase hier in Groningen. Overstromingsgevaar.... Haha. Zitten jullie daar nu even goed. Wat een leuke huisjes trouwens! Veel plezier samen!

• 04 Januari 2012 - 22:22

Jack Douma:

Hoi Tineke.
    Je kent me niet, maar ik kwam je verhaal tegen op internet. Ik was aan het googlen op reizen GUA, aangezien ik in december 2012 met mijn uit GUA geadopteerde zoon Manuel naar zijn geboorteland wil reizen. Als geboren Gunniger besloot ik jou dan ook maar ff te mailen. All goud doar? :-)
    Ik probeer je te blijven volgen, op zoek naar 'tips and tricks' voor het reizen in GUA.
    HAve fun - Jack

• 05 Januari 2012 - 09:05

Jolien :

Wat klinkt dit al goed!! Allereerst heel fijn dat de favoriete vliegreis er op zit! Nu kan het avontuur echt beginnen! Klein vraagje tussendoor: kan Diego niet met zijn vrienden een bedrijfje op gaan zetten in Zuid-Amerika? Klinkt als muziek in de oren, zon personal guide! Lieverds heel veel plezier, en leg alles vast op de camera!! X

• 05 Januari 2012 - 13:13

Hilda:

Super dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie voor de eerste dagen een onderdak hebben bij 'bekenden'. Het genieten kan beginnen! Tot horens...

• 05 Januari 2012 - 19:40

Omke Jan En Yvonne:

hee tineke en jose (kan het streepje boven de e niet vinden)
    goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    al wat leuks tegengekomen voor je liefelingsoom???
    geniet ervan daar en tot horens

groetjessssssssssss

• 06 Januari 2012 - 15:45

Akke:

Goed te horen dat de motoren niet zijn uitgevallen en jullie goed zijn aangekomen dit keer! Inmiddels is ook jullie app weggespoeld aan de lodewijkstr maar ach, het leven daar is 10x beter zo te horen:) havefunnn. Oja en al iets tegengekomen voor je lievelingszusje:p tot het volgende verhaal.. Xx

• 08 Januari 2012 - 16:26

Karin:

Hooooi Poppies! Wat fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen, nu maar lekker genieten. Egypte was fantastisch, prachtig weer, dus voor herhaling vatbaar! XXX