La última Historia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu La última Historia - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu

La última Historia

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

24 April 2012 | Colombia, Bogota

Hallo allemaal. Ik had een heel verhaal getypt maar helaas heb ik dat verwijderd. Nou heb ik geen zin om overnieuw te beginnen dus jullie zullen het moeten doen met een paar foto´s.

Vandaag is onze laatste dag in Cartagena. Morgen vliegen we naar Bogota waar we een laatste nacht in een hotel slapen. En donderdag vliegen we dan naar huis.

We hebben zin om iedereen weer te zien maar het is natuurlijk ook jammer dat het al voorbij is. Wat is de tijd toch snel gegaan. In ieder geval hebben we in een korte periode heel veel gezien. En al alle mooie dingen komt een einde.

We willen iedereen bedanken voor het volgen van onze blog en natuurlijk de leuke reacties.

En we kunnen nu dan echt zeggen:
TOT SNEL!!!!!

• 24 April 2012 - 20:15

Irm:

Jaaaa, zin in!!!

• 24 April 2012 - 20:28

Anja De Boer:

Leave Tien en Gosse, goede reis terug, en heel erg bedankt voor de prachtige kaarten. Theun en Anja.

• 24 April 2012 - 20:59

Je Vader.:

Geniet nog maar even,en ga dan mooi rustig weer beginnen aan jullie terug reis.
    Veel liefs en tot vrijdag.

• 24 April 2012 - 21:31

Tineke Van Der Tuin:

Zoals jullie zien zijn er ook wat problemen met het uploaden van de foto´s. Dat wordt live kijken thuis :)
    Tot snel

• 25 April 2012 - 09:37

Mariska:

Ik denk dat jullie nog lekker lang kunnen teren op deze geweldige reis en jullie belevenissen.
    Fijn dat je weer terug komt hoor, op school heb ik jou wel gemist.
    Nog even genieten en alles op je harde schijfje slaan en tot snel!

Liefs

• 26 April 2012 - 00:56

Nubia :

tineke y jose luis !!!!!!!feliz viaje !!!!!!

• 28 April 2012 - 17:19

Hiske:

Had me nou helemaal verheugd op jullie laatste avonturen :-) Hoe is het om weer thuis te zijn? Raar zeker? Gaat echt zo snel he vier maanden reizen. We zitten ondertussen in Peru ook supermooi en zowaar goed weer in de bergen.
    Nu jullie weer thuis zijn zien jullie toevallig kans om mijn hardloopprogramma te uploaden? Hope so, maar indien niet dan geen probleem hoor. Geniet van de hollandse zomer & vrienden en familie en tot een reunietje ergens in aug/sept! XX Hiske