Nog een maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu Nog een maandje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu

Nog een maandje

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

04 December 2011 | Nederland, Amsterdam

Over een maand is het zover. Dan vertrekken José en ik samen naar midden Amerika. De meeste dingen zijn al geregeld maar toch zijn er nog een paar kleine dingen. Kopietjes maken, belangrijke nummers noteren, inentingen en natuurlijk het afscheid. Het gaat nu echt snel. ppprrrrttttt

• 04 December 2011 - 18:39

Tineke Kooistra:

Hallo Tineke en José....
    Goh wat gaat de tijd toch snel....
    Zo zit je met z'n allen op de camping en lijkt alles nog ver weg, en nu vertrekken jullie bijna.. Wij wensen jullie een hele fijne en veilige vakantie...
    Groetjes en een DIKKE HUNK

Kees en Tineke..

• 04 December 2011 - 20:38

Sanne:

Lieverd, jullie gaan een fantastisch avontuur meemaken. Hopelijk houden jullie ons vaak op de hoogte middels deze site!!tuuut S

• 05 December 2011 - 16:35

Esther:

Ik kijk nu al uit naar de reisverhalen!! Succes met de voorbereidingen xxx