Nog 4 dagen!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Tineke Tuin - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!!!

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Tineke

22 Januari 2008 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,

Over 4 dagen is het dan al zover. Samen met Esther, Selina en Marit vertrek ik voor 4 maandjes naar Suriname. De kriebels gieren de laatste tijd door mijn lijf en ik heb er ontzettend veel zin in!!!.
Vorige week ben ik door mijn vriendinnen verrast met een surpriseparty om afscheid te nemen. Dit was echt helemaal super!!! Ik had niets in de gaten. Met een sjaal om mijn hoofd en muziek in mijn oren werd ik door Groningen geleid door José om vervolgens in een restaurant al mijn vriendinnen te zien. Nog ontzettend bedankt allemaal. Vrijdag heb ik zelf nog een feestje gegeven om iedereen nog ff te zien. De laatste week ben ik vooral druk met voorbereiden en afronden van schoolzaken. Zaterdag 26 januari vertrek ik om 10.10 naar Suriname. Vanaf daar houd ik iedereen op de hoogte.
Voor al mijn vriendinnetjes en mijn familie.... : IK GA JULLIE MISSEN, MAAR TOT SNEL.
En voor mijn allerliefste vriendje: Lieve schat, ik ga je heel veel missen maar we houden veel contact en je komt me opzoeken!! ALLES KOMT GOED.

Hele Dikke kus Tineke

  • 22 Januari 2008 - 16:40

    Sanne:

    Haiii Tien, hallooo...nog 4 daagies, gaat echt snel!! Ik hoop dat je daar een toptijd hebt, maar dat gaat helemaal goedkomen!Ik zal je volgen op de site, dikke tût S

  • 22 Januari 2008 - 19:07

    Josien:

    Haaai Tinie!!!
    PPPPRRRRRRRRRRRRRRRRRTTT.. NOg 4 dagen!!!! wat spannend allemaal!!!!
    Het gaat helemaal goed komen met jou!!
    Ik zie je pas weer als je terug komt uit Suriname...Raar idee...Ik hou je site goed in de gaten!! Kus Josien

  • 23 Januari 2008 - 13:14

    Esther:

    Tinie het wordt een TOPtijd in een TE vet huis :D

    Ik heb er superveel zin in!
    Tot op Schiphol!
    Kus kus Es

  • 27 Januari 2008 - 00:28

    Jose Luis:

    Hey schatje..ben erg blij dat alles soepeltjes is gegaan. Dit is mijn eerste avond zonder jou en heb wel het gevoel dat ik iets mis...ik hoop dat je je erg gaat vermaken in Suriname, zulke kansen zijn er om te leren maar vergeet vooral niet, om te genieten! Mi amor ik houd van je en geniet van dat mooie land! Doe Marit, Esther en Selina de groeten! Dikke kus Tu novio! chao mami!!!!!

  • 29 Januari 2008 - 15:15

    Aukje:

    Lieverd!
    Gelukkig dat je veilig bent aangekomen! Hoorde al dat je een busreis gedaan heb en dat de temperatuur iets beter is dan hier! :D
    Ben benieuwd naar je verhalen!
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Tineke

Backpacken

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 47575

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 01 Juni 2008

Mijn eerste reis

03 Januari 2012 - 30 November -0001

Central America

Landen bezocht: